نصب ماشین ظرفشویی توسط نمایندگی اراک

نصب ماشین ظرفشویی توسط نمایندگی چگونه است؟ در این مقاله به صورت تجربی آموزش نصب ماشین ظرفشویی که توسط نمایندگی ها صورت می پذیرد با نکات مهم و ضروری آن به اختصار توضیح خواهیم داد.

نصب ماشین ظرفشویی توسط نمایندگی اراک چگونه است؟

ابتدا بسته بندی محصول راباز میکنیم و کل محصول را بازدید میکنیم تا محصول از نظر رنگ و بدنه مشکل یا خط و خش نداشته باشد.

سپس سریال محصول را باسریال کارت ضمانت چک میکنیم تا مغایرت نداشته باشد. آنگاه کلیه شلف ها، چسب ها و ضربه گیرها را خارج میکنیم. قبل از هر کاری روی محصول، آن را به برق متصل میکنیم و استارت میزنیم تا از سالم بودن مین برد اطمینان حاصل کنیم.

در مرحله بعد دو شاخ برق را از پریز بیرون می اوریم و به ادامه کار میپردازیم. ابتدا درون مخزن نمک، آب جوشیده به اندازه ۱/۲ لیتر اضافه میکنیم سپس درون آن نمک مخصوص ظرفشویی به اندازه یک کیلو گرم اضافه میکنیم که ممکن است مقداری از آب به بیرون مخزن بریزد که زیاد مهم نیست. بهتر است نمک را کمی هم بزنیم تا سریع تر محلول شود و منجر به عملکرد بهتری باشد.

باید توجه داشت اگر نمک در مدت طولانی روی استیل داخل لباسشویی باقی بماند باعث لک افتادن روی استیل میشود. هرگاه نمک اضافه میکنیم برای اولین بار از برنامه پیش شستشو استفاده نماییم.

سپس درب مخزن مکمل را باز میکنیم.

این مخزن معمولا کنار جا پودری در داخل درب محصول طراحی شده است و درون آن مکمل یا جلا دهنده اضافه میکنیم، مقدار آن باید به اندازه ای باشد تا شیشه عدسی ان که سفید میباشد کلا سیاه شود. داخل این مخزن از یک تا شش شماره گذاری شده است که معمولا شاخص ان روی چهار قرار دارد و در صورت تمیز نشدن ظروف و ایجاد لک شاخص را روی پنج یا شش قرار میدهیم. درصورت ایجاد رگه و یا طیف رنگین کمان شاخص مخزن مایع را کم میکنیم وروی سه یا دو قرار میدهیم.

باید توجه داشت این مایع شیمیایی میباشد و روی پوست بدن نریزد. و همچنین روی استیل بدنه نیز نریزد زیرا باعث سیاه شدن آن میشود. در ادامه شیلنگ تغذیه آب محصول را به شیر آبسرد وصل میکنیم و شیر آب را باز می کنیم، سپس شیلنگ تخلیه را درون سیفون قرار میدهیم.

شیلنگ ارتفاعی بین چهل تا هفتاد سانتیمتر از سطح زمین تا سیفون داشته باشد و دوشاخه برق را به پریز وصل میکنیم و بعد محصول را درجای خود قرار داده و بوسیله پایه های زیر آن محصول را تراز و تثبیت میکنیم. و برای اولین بار ظرف داخل محصول قرار نمی دهیم و درب آن را بسته و دکمه پاور را میزنیم و سپس برنامه پیش شستشو را انتخاب و استارت میزنیم. جاپ ودری دارای دو محل میباشد که محل بزرگتر با حرف B نشان داده میشود که برای شستشوی اصلی استفاده میشود وجا پودری کوچکتر که با حرف A نشان داده میشود. یعنی جاپودری پیش شستشوی محصول که به نسبت به کثیفی ظروف درون انها پودر میریزیم.

برای نصب ماشین ظرفشویی توسط نمایندگی لازم است با همکاران ما در واحد مربوطه ارتباط برقرار نمایید و از خدمات ویژه ما بهره مند گردید.

 

نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی

نکته مهم در ماشین های ظرفشویی چیدمان ظروف میباشد که میبایست بصورت وارونه دردستگاه قرار گیرد تا آب در داخل ظروف باقی نماند.

  • از چیدن ظروف آلومینیومی و پلاستیکی خودداری نمایید زیرا باعث خرابی آنها میشود.
  • مواد غذایی باقی مانده روی ظروف را باید قبل از شستشو پاک کرد.
  • بعد از هر بار استفاده فیلتر داخل دستگاه راباید تمیز کرد.
  • درصورت بو گرفتن محصول میتوان بوسیله محلول اب و سرکه واشر دور درب ان را تمیز کرد.
  • هنگام چیدمان باید دقت کرد ابفشان ها با ظروف تماس نداشته باشد.

درباره‌ی مدیر سایت

همچنین ببینید

تعمیرگاه مجاز یخچال ساید سامسونگ نمایندگی اراک

تعمیرگاه مجاز یخچال ساید سامسونگ نمایندگی اراک

تعمیرگاه مجاز یخچال ساید سامسونگ نمایندگی اراک و شهرستان های استان مرکزی با بهترین قطعات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام